Secure-IT | Hét softwarepakket voor de beveiligingsbranche
Met de software van Secure-IT werken jij en je beveiligers sneller, eenvoudiger en efficiënter.
Een volledig Web en App based softwarepakket
Secure-IT is ontwikkeld voor en met de beveiligingsbranche. De gehele werkcyclus van je beveiligingsbedrijf is erin verwerkt. Van het eerste telefoontje van je nieuwe klant tot het verzenden van je factuur, van het accorderen van de dienst via de app tot je loonadministratie. Denk ook aan urenregistratie, onregelmatigheidstoeslag, sleutelregistratie en andere zaken waar je als beveiligingsbedrijf mee te maken hebt. Het zit allemaal in de app en de backoffice. We luisteren naar je wensen en verwerken deze in de software. Zo laten wij het pakket aansluiten op jouw manier van werken. Dat is ons handelsmerk!
Voor beveiligingsbedrijven
Secure-IT is speciaal gemaakt voor de beveiligingsbranche.
Van a tot z
Het softwarepakket ondersteunt je van a tot z bij het uitvoeren van je eigen werkzaamheden.
Afgestemd op de cao
Secure-IT is afgestemd op de cao van de beveiligingsbranche.
Schaalbaar op maat
Jouw feedback is belangrijk voor de ontwikkeling van het softwarepakket, daarom horen wij die graag.
Eenvoudig in gebruik
Een softwarepakket moet voor jou werken en niet andersom, anders klopt er iets niet.
Werk vanuit de Cloud
Altijd en overal toegang tot je bedrijfsgegevens, via een simpele druk op de (muis)knop.
zet Secure-IT voor je aan het werk
Ontdek de vele mogelijkheden van Secure-IT
Secure-IT ondersteunt het werk van je surveillanten én kantoormedewerkers van a tot z.
Secure-IT is gebaseerd op de cao van de beveiligingsbranche
een optimaal proces
Hoe werkt dat in de praktijk?
01
Je voert alle data in
Alle data die nodig is om te kunnen werken, zoals: klanten, objecten, medewerkers en contracten.
02
Je voert de planning in van je klanten
Dit doe je via het planningsysteem. Gebruiksvriendelijk en overzichtelijk, voor vaste én eenmalige diensten. Het systeem is geschikt voor het plannen van losse objecten en routes.
03
Surveillanten accorderen hun diensten
Surveillanten loggen in via de app. Ze registreren in het systeem dat ze op locatie zijn en kunnen op locatie rapporteren.
04
Je verstuurt rapportages naar je klanten
Je kunt rapportages automatisch versturen of ze voor verzenden eerst nakijken.
05
Je factureert de gewerkte diensten
Je kunt automatisch factureren aan de hand van het factuurprofiel dat je per klant hebt ingesteld. Rapportages versturen kan automatisch, voor verzenden eerst nakijken kan ook.
06
Je exporteert de loongegevens
Vanuit de loonadministratie kun je via een exportbestand gegevens doorsturen naar je accountant.
een optimaal proces
Hoe werkt dat in de praktijk?
01
Je voert alle data in
Alle data die nodig is om te kunnen werken, zoals: klanten, objecten, medewerkers en contracten.
02
Je voert de planning in van je klanten
Dit doe je via het planningsysteem. Gebruiksvriendelijk en overzichtelijk, voor vaste én eenmalige diensten. Het systeem is geschikt voor het plannen van losse objecten en routes.
03
Surveillanten accorderen hun diensten
Surveillanten loggen in via de app. Ze registreren in het systeem dat ze op locatie zijn en kunnen op locatie rapporteren.
04
Je verstuurt rapportages naar je klanten
Je kunt rapportages automatisch versturen of ze voor verzenden eerst nakijken.
05
Je factureert de gewerkte diensten
Je kunt automatisch factureren aan de hand van het factuurprofiel dat je per klant hebt ingesteld. Rapportages versturen kan automatisch, voor verzenden eerst nakijken kan ook.
06
Je exporteert de loongegevens
Vanuit de loonadministratie kun je via een exportbestand gegevens doorsturen naar je accountant.
We gebruiken cookies om uw browse-ervaring te verbeteren, gepersonaliseerde advertenties of inhoud weer te geven en ons verkeer te analyseren. Door op ‘Alles accepteren’ te klikken, stemt u in met ons gebruik van cookies.
Toestemmingsvoorkeuren aanpassen
We gebruiken cookies om u te helpen efficiënt te navigeren en bepaalde functies uit te voeren. U vindt gedetailleerde informatie over alle cookies onder de relevante toestemmingscategorie hieronder.
De cookies die zijn gecategoriseerd als ‘Noodzakelijk’ worden in uw browser opgeslagen omdat ze essentieel zijn voor het inschakelen van de basisfuncties van de site.
Noodzakelijke cookies zijn cruciaal voor de basisfuncties van de website en zonder deze werkt de website niet op de beoogde manier.Deze cookies slaan geen persoonlijk identificeerbare gegevens op.
Voorkeur
Voorkeur cookies helpen bepaalde voorkeuren uit te voeren.
Functioneel
Functionele cookies helpen bepaalde functionaliteiten uit te voeren, zoals het delen van de inhoud van de website op sociale mediaplatforms, het verzamelen van feedback en andere functies van derden.
Analytics
Analytische cookies worden gebruikt om te begrijpen hoe bezoekers omgaan met de website. Deze cookies helpen informatie te verstrekken over de statistieken van het aantal bezoekers, het bouncepercentage, de verkeersbron, enz.
Presentatie
Prestatiecookies worden gebruikt om de belangrijkste prestatie-indexen van de website te begrijpen en te analyseren, wat helpt bij het leveren van een betere gebruikerservaring voor de bezoekers.
Advertentie
Advertentiecookies worden gebruikt om bezoekers gepersonaliseerde advertenties te bezorgen op basis van de eerder bezochte pagina's en om de effectiviteit van de advertentiecampagne te analyseren.